A megrendelő köteles az áru épségéről a kézbesítéskor meggyőződni.Ha a csomagolás sérült, a megrendelő köteles ellenőrizni az áru épségét és az áru károsodása esetén a kézbesítővel (gépkocsi vezetőjével) a sérülésről rövid jegyzőkönyvet kiállítani. Az árut csak akkor szabad átvenni, ha az áru teljesen sértetlen.
Az áru épségéért a szállítás alatt, és a bebiztosításukért a szállítmányozó (fuvarozó) felelős. Ha az áru a szállítás során megsérült, erről a gépkocsi vezetőjével jegyzőkönyvet kell írni. Felhívjuk a tisztelt vevők figyelmét, hogy a sérűlésekből származó reklamációs igényeket az átvételi elismervény aláírása után (mellyel a vevő az áru hibátlan és sértetlen kézbesítését igazolja) nem tudjuk elismerni.
A jótállás kizárólag anyag- és gyártási hibákra, nem pedig az áru gyakori vagy helytelen használata és egyéb külső sérülésekből eredő károsodásra vonatkozik. Az áru esetleges rövidebb élettartalmát, így nem lehet hibának tekinteni és reklamálni.
A jótállás az eladás napjától számított 24 hónapig érvényes. A reklamációs igényt késedelem nélkül, azonnal a hiba észlelésekor jelenteni kell. A hibás termék további használata egyéb, ill. fokozott károsodáshoz vezethet, ami a reklamáció elutasítását jelentheti.
A reklamációt ez esetekben ismerhetjük el:
Az árun használat előtt észlelt anyag- vagy gyártási hiba van.
Az áru rendeltetésszerű használatakor keletkezett gyártási hibát észlelünk.
A reklamációt a termék eladójánál kell érvényesíteni. Reklamációt indokolt hiba esetén a terméket küldje vissza a számlán feltüntetett címre, mellékelve a reklamált termékek listáját, azok hibáinak leírását ill. a vásárlási bizonylat másolatát. Ne feledje feltüntetni, hogy az áru cseréjét vagy a termék árának visszafizetését kéri, ill. ez esetben annak mely formáját választja (pénzesutalvány vagy banki átutalás). Ezek hiánya esetén a reklamáció nem igényelhető.
A reklamáció intézésének határideje 30 nap. A raktárkészleten lévő árut (pl.más méretre) 10 napon belül kicseréljük. Ha nincs az áru raktáron, a lehető legrövidebb időben elégítjük ki igényét. Kérjük, ne feledje feltüntetni telefonos elérhetőségeit, és az e-mail címét, hogy értesíteni tudjuk a reklamáció állásáról.
14 nap áll az Ön rendelkezésére, hogy visszaküldje azt a terméket, amely nem felelt meg elvárásainak. A csomagot a saját költségére küldheti vissza a számla és a megfelelően kitöltött és aláírt, visszaküldési szelvény kíséretében. Kérjük, hogy a terméket ajánlottan vagy tértivevénnyel, értékbiztosítással adja fel, arra az esetre, ha terméke elveszik, károsodik, vagy megrongálódik. A visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli. Csak az új, hiánytalan termékeket fogadjuk el (kiegészítők, használati utasítás), az eredeti csomagolásban visszaküldve. A hiányos, megrongált, károsodott vagy összepiszkolt termékeket nem vesszük vissza. A vételárat az Ön által megadott módon, a visszaküldött csomag átvételétől számított 3 héten belül küldjük vissza.